Mivel kezdjem a munkát a programban?
Amennyiben Ön már feltelepítette számítógépére a Kulcs-Ügyvitelt és termékszámával aktiválta a programot, megkezdheti cége ügyviteli nyilvántartásának felépítését.
Ebben a bejegyzésben útmutatást kap arról, milyen főbb területeket célszerű ellenőrizni a program használatbavétele során.
A program felépítése
A program menüje a felhasználási területek logikája alapján épül fel. Az Új gyorsmenü az új elemek rögzítését könnyíti meg.
Lehetőség van személyre szabott kedvencek sáv összeállítására is a leggyakrabban használt funkciók eléréséhez. Ez nagyban egyszerűsíti a funkciók használatának gyors elsajátítását.
Állítson össze személyreszabott diagramokat, tegyen ki számológépet, vagy egy gyarkan használt weboldalt a főképernyőre, a főképernyő extra funkcióinak segítségével.
A Kulcs-Ügyvitel felépítése >>, Funkciók és bizonylatok a programban >>
Beállítások és törzsadatok
Kezdje a munkát, a beállítások ellenőrzésével! A szoftver pontosan az Ön ügyviteli folyamataihoz és rendjéhez igazítva lesz szilárd alapja a hatékony munkavégzésnek.
Általános:
A rendszerben használatos alapértelmezett pénznem (és másodlagos pénznem) beállítása >>
Alkalmazott készletérték számítási módszer kiválasztása >>
Bizonylatkiállítás megkezdése előtt elvégzendő további beállítások:
Cégadatok megadása (megjelenített vállalati profil tartalmához) >>
Bizonylat sablonok beállítása, bizonylatképek összeállítása >>
További deviza- és valutanemek beállítása >>
Bizonylattömbök létrehozása, beállítása >>
Megjegyzés: Egy-egy bizonylattömbhöz beállíthat / hozzárendelhet alapértelmezett bizonylat sablont, cég profilt és házipénztárat is, tehát ezek beállítása előzőleg javasolt.
Házipénztár beállításai:
Házipénztár és bankbizonylatok kezelésének beállítása >>
További beállítások:
Raktárak beállítása és léterhozása >>
Programhasználat beállítása:
Felhasználók és jogosultságaik rögzítése >>
Eseménynaplózás bekapcsolása a programban >>
Termékek és ügyfelek rögzítése
Következhet a termékek, szolgáltatások és ügyfelek feltöltése a programba. Nem lesz nehéz ez sem, hiszen a rutinfeladatok is egyszerűen elvégezhetők a Kulcs-Ügyvitel segítségével.
Előkészítés >>, Termék és ügyfél adatok importálása >>, Termékek rögzítése >>, Ügyfelek rögzítése >>, Árkezelés a programban >>
Bizonylatok kiállítása
Minden készen áll arra, hogy megkezdje bevételének növelését. Kiállíthatja végre az első számlákat a programban. Pár perc alatt átadhatja esztétikus bizonylatait és bevételeinek nyilvántartása is rendben lesz.
Hogyan állíthatja ki az első számlát? >>, Hogyan állítson ki nem alapértelmezett pénznemben bizonylatokat (valutás, devizás és idegen nyelvű bizonylatokat)? >>
Extra lehetőségek aktiválása
Szeretné beindítani webáruházát, vagy szeretné mobil felületről lekérdezni a cég működésével kapcsolatos információkat? Kihasználná a távnyomtatás előnyeit? Kapcsolódó leírásaink segítséget nyújtanak ebben.
Webáruház aktiválása >>, Webáruház kialakítása>>, Mobilportál aktiválása>>, Távnyomtatás aktiválása >>, Akció indítása a webáruházban >>