Új gyorsmenü használata
A
Kulcs-Ügyvitel rendszerben a balsó felső sarokban található egy Új megnevezésű gyorsmenü, melynek segítségével könnyedén tudunk ügyfeleket, termékek, bizonylatokat rögzíteni, illetve kiállítani.
![]() |
Az
Ügyfélkezelés menüponton belül a következő funkciókat lehet használni:
| » | Új ügyfél |
| » | Új szerződés |
| » | Új projekt |
| » | Új ügyfél kapcsolat |
![]() |
Az Új gyorsmenü segítségével a
Termékkezelésben új terméket és új akciós árat lehet felrögzíteni.
![]() |
Az
Értékesítés pontban álltíthatjuk ki az értékesítéssel kapcsolatos bizonylatainkat, melyek a következők:
| » | Vevői árajánlat |
| » | Vevői rendelés |
| » | Díjbekérő |
| » | Előleg számla |
| » | Számla |
| » | Kézi számla |
![]() |
A
Beszerzés menüponton belül új szállítói rendelést, illetve új bejövő számlát tudjunk felrögzíteni.
![]() |
A következő menüpont az
Készletezés, melyen belül a következő funkciók találhatóak meg:
| » | Új szállítólevél |
| » | Új raktári bevét |
| » | Új raktári kiadás |
| » | Új raktárközi átadás |
| » | Új gyártás |
| » | Új szétszerelés |
| » | Új leltárív |
![]() |
Az Új gyorsmenü legutolsó menüpontja a
Pénzügy pont, ahol bevételi, illetve kiadási bizonylatokat rögzíthetünk.

Következő lépés a hatékonyság felé:
![]() |
Üres a szoftverem, hogy tudom az Excel tábláimban szereplő adataimat a szoftveremben tárolni? |
![]() |






