Új gyorsmenü használata
A Kulcs-Ügyvitel rendszerben a balsó felső sarokban található egy Új megnevezésű gyorsmenü, melynek segítségével könnyedén tudunk ügyfeleket, termékek, bizonylatokat rögzíteni, illetve kiállítani.
Az Ügyfélkezelés menüponton belül a következő funkciókat lehet használni:
» | Új ügyfél |
» | Új szerződés |
» | Új projekt |
» | Új ügyfél kapcsolat |
Az Új gyorsmenü segítségével a Termékkezelésben új terméket és új akciós árat lehet felrögzíteni.
Az Értékesítés pontban álltíthatjuk ki az értékesítéssel kapcsolatos bizonylatainkat, melyek a következők:
» | Vevői árajánlat |
» | Vevői rendelés |
» | Díjbekérő |
» | Előleg számla |
» | Számla |
» | Kézi számla |
A Beszerzés menüponton belül új szállítói rendelést, illetve új bejövő számlát tudjunk felrögzíteni.
A következő menüpont az Készletezés, melyen belül a következő funkciók találhatóak meg:
» | Új szállítólevél |
» | Új raktári bevét |
» | Új raktári kiadás |
» | Új raktárközi átadás |
» | Új gyártás |
» | Új szétszerelés |
» | Új leltárív |
Az Új gyorsmenü legutolsó menüpontja a Pénzügy pont, ahol bevételi, illetve kiadási bizonylatokat rögzíthetünk.
Következő lépés a hatékonyság felé:
Üres a szoftverem, hogy tudom az Excel tábláimban szereplő adataimat a szoftveremben tárolni? |