Barátkozzon velünk a Facebook-on!
Ügyfélszolgálat: 061-336-5322 | 
ugyfelszolgalat@kulcs-soft.hu
http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/kulcsugyvitel/

Új gyorsmenü használata

Bejegyzés nyomtatása Bejegyzés nyomtatása

Kulcs-Ügyvitel rendszerben a balsó felső sarokban található egy Új megnevezésű gyorsmenü, melynek segítségével könnyedén tudunk ügyfeleket, termékek, bizonylatokat rögzíteni, illetve kiállítani.

Az  Ügyfélkezelés menüponton belül a következő funkciókat lehet használni:

» Új ügyfél
» Új szerződés
» Új projekt
» Új ügyfél kapcsolat

Az Új gyorsmenü segítségével a  Termékkezelésben új terméket és új akciós árat lehet felrögzíteni.

Az  Értékesítés pontban álltíthatjuk ki az értékesítéssel kapcsolatos bizonylatainkat, melyek a következők:

» Vevői árajánlat
» Vevői rendelés
» Díjbekérő
» Előleg számla
» Számla
» Kézi számla

A  Beszerzés menüponton belül új szállítói rendelést, illetve új bejövő számlát tudjunk felrögzíteni.

A következő menüpont az  Készletezés, melyen belül a következő funkciók találhatóak meg:

» Új szállítólevél
» Új raktári bevét
» Új raktári kiadás
» Új raktárközi átadás
» Új gyártás
» Új szétszerelés
» Új leltárív

Az Új gyorsmenü legutolsó menüpontja a  Pénzügy pont, ahol bevételi, illetve kiadási bizonylatokat rögzíthetünk.

Következő lépés a hatékonyság felé:

Üres a szoftverem, hogy tudom az Excel tábláimban szereplő adataimat a szoftveremben tárolni?


Hasznos volt az információ?
info



Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
info

Kapcsolódó bejegyzések