Barátkozzon velünk a Facebook-on!
Ügyfélszolgálat: 061-336-5322 | 
ugyfelszolgalat@kulcs-soft.hu
http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/kulcsugyvitel/

Verziótájékoztató – Megjelenési dátum: 2013. május 29.

Bejegyzés nyomtatása Bejegyzés nyomtatása

Megjelenési dátum: 2013. május 29.

Kérjük, a program frissítése előtt olvassák el a telepítés előkészítésének ajánlott lépéseit, és az új funkciók használatával kapcsolatos leírásunkat.

A frissítő verzió telepítése előtt mindenképpen készítsenek adatbázismentést!

Az új verzió telepítője a frissítés értesítő ablakból (mely a szoftver Súgó/Programfrissítés keresése pontból is megnyitható), valamint a program alsó információs sávjából termékszám megadása nélkül közvetlenül és a www.kulcs-soft.hu oldalról termékszám megadásával elérhető Ügyfélportál, Szoftvereim pontjából tölthető le.

Figyelem! Szükség esetén a frissítés .NET Framework (.NET 4.0 Client Profile) verziót telepít, ez hosszabb időt vehet igénybe számítógép teljesítménytől függően.

A verzióban elérhető újdonságok, fejlesztések

ÚJ modul! – Készletfeladás modul »
ÚJ modul! – Költségfelosztás modul »
ÚJ modul! – ADR modul »
ÚJ! – Munkatársakhoz rendelhető raktár beállítási lehetősége »
ÚJ! – Ügyfél adatok összevonási lehetősége »
ÚJ! – Bejövő oldali bizonylatok módosítási lehetősége »
ÚJ! – Készletoptimalizálási funkciók bővítése – Szállítói megrendelés készítése minimális készletlista alapján, valamint Vevői megrendelés összesítő listából »
ÚJ! – Tizedesjegy pontosságú mennyiségi adatkezelés a webáruházban »
ÚJ! – Új áfakulcs (Nem levonható áfa) »
ÚJ! – Házipénztár jogcímek paraméterezési lehetőségének bővülése »
ÚJ! – Új részleg- és munkaszám rögzítési lehetősége a bizonylatkiállító ablakokról indítva »

Készletfeladás modul

A készletértékfeladás modul lehetőséget biztosít arra, hogy programban rögzített készletkönyvelési bizonylatok és a kapcsolódó főkönyvi szám paraméterezés alapján elkészíthesse a készletkönyvelési adatokat tartalmazó feladási fájlt. A fájl az Adatátadó rendszer segítségével a Kulcs-Könyvelés programban kerül lekönyvelésre.

A készletfeladás paraméterezéséről és kezeléséről az alábbi blogbejegyzésben olvashatnak részletesen:

Készletfeladás modul működése »

Költségfelosztás modul

A Kulcs Ügyvitel Költségfelosztás modulja a bejövő számlákon beérkező költségtételek felosztását teszi lehetővé bejövő számla tételekre, valamit gyártás folyamatra vonatkozóan. A költségfelosztás történhet mennyiség, összeg, nettó, vagy bruttó súly és egységár alapon. A felosztás következtében a termék beszerzési ára megnövekszik a ráosztott költséggel.

A modul működéséről részletesen az alábbi bejegyzésünkben olvashatnak:

Költségfelosztás modul működése »

ADR modul

Az ADR a Veszélyes Áruk Nemzetközi Közúti Szállításáról szóló Európai Megállapodást jelenti. Az ADR kiegészítő modul lehetőséget biztosít a termékek ADR szempontból fontos jellemzőinek termék adatlapon történő rögzítésére, majd ez alapján a programban kiállított szállítólevélen szükséges kapcsolódó adattartalom megjelenítésére.

Az új modulhoz kapcsolódó beállításokról és a modul működéséről  kapcsolódó bejegyzésünkben:

ADR modul működése », ADR modul beállítása és kezelése »

Munkatársakhoz rendelhető raktár beállítási lehetősége

A Karbantartás / Munkatársak pontban lehetőség van arra, hogy az egyes programfelhasználókhoz egy raktárt hozzárendeljünk. Így bizonylatkiállítás során az adott munkatársnál a kiválasztott raktárat ajánlja fel a program, a Raktár mező alapértelmezett kitöltéseként.

A program felhasználóinak kezeléséről bővebben az alábbi bejegyzésben olvashatnak:

Munkatársak, felhasználók rögzítése »

Ügyfél adatok összevonási lehetősége

Az Ügyfélkezelés/Ügyfelek listában lehetőség van arra, hogy – szükség esetén – kettő, vagy több ügyfél adatait összevonja. A listában kijelölt ügyfelek adatait az Ügyfelek összevonása funkció kiválasztásával tudja egy – az Ön által kiválasztott – ügyfélkartonba rendelni.

Figyelem! Az ügyféladatok összevonási lehetőségével körültekintően járjanak el, mert nem visszavonható művelet.

Az ügyféllista további lehetőségeiről kapcsolódó bejegyzésünkben olvashatnak:

Ügyfelek listája »

Bejövő oldali bizonylatok módosítási lehetősége

Új verziónktól kezdődően a bejövő készletkezelési bizonylatok szükség esetén rögzítés után történő, utólagos módosítására is lehetőség van a programban.

Amennyiben kapcsolódó bizonylat készült egy adott bevét bizonylatból (bevétből bejövő számla, vagy bejövő szállítólevélből bejövő számla), akkor a módosítás csak a bizonylatkapcsolat megszüntetése után lehetséges. Valamint ha elkészült feladást érintő bizonylatról van szó, a módosítási lehetőségei ennek megfelelően kezelhető.

Az új lehetőségek jogosultsági szabályozásának beállításához három új opció került a Karbantartás/Munkatársak/Jogosultságok fülre (Beszerzés csoport: Bejövő számla módosítása, Bejövő szállítólevél módosítása, Készlet módosítás csoport: Raktári bevét).

Az importálási lehetőségekről és működésükről kapcsolódó bejegyzésünkben olvashatnak:

Raktári bizonylatok listája », Bejövő szállítólevelek listája », Bejövő számlák listája »,

Készletoptimalizálási funkciók bővítése – Szállítói megrendelés készítése minimális készletlista alapján, valamint Vevői megrendelés összesítő listából

Az optimális készletkezelés szempontjából fontos új fejlesztés készült el a programban. A Termékkezelés/Minimális mennyiségek lista lehetőségei tovább bővültek. A minimális és optimális mennyiségszint alatti termékek listázásán kívül a maximum mennyiség alatti és maximum mennyiség feletti termékek is lekérdezhetőek. Az elkészített lista mennyiségi különbözete alapján pedig azonnal generálható egy szállítói megrendelés. Így a szükséges készletmennyiségek beszerzése pillanatok alatt elvégezhető.

Az új funkció lehetőségeiről kapcsolódó bejegyzéseinkben olvashatnak:

Minimális készletlista lekérdezése », Szállítói megrendelés készítése minimális készletlista alapján », Vevői megrendelés összesítő lista »

Tizedesjegy pontosságú mennyiségi adatkezelés a webáruházban

A webáruházban tizedes pontossággal kerülnek szinkronizálásra a mennyiségi adatok.

A szinkron folyamatokról kapcsolódó bejegyzésünkben olvashatnak:

Webáruház szinkron folyamatok »

Új áfakulcs (Nem levonható áfa)

Új áfakulcs került a programba, a Nem levonható áfa (NLA).

Az  áfakulcsok törzséről kapcsolódó bejegyzésünkben olvashatnak:

Áfakulcsok karbantartása »

Házipénztár jogcímek paraméterezési lehetőségének bővülése

Az új verzióban lehetőség van arra, hogy a számla műveletekhez kapcsolódó alapértelmezett házipénztár jogcímeket kiválasszák. A Karbantartás / Rendszerbeállítások menüpontban, a Házipénztár és bank fülön paraméterezhető, hogy a kimenő számla kiegyenlítés, illetve stornó, valamint a bejövő számla kiegyenlítés, illetve stornó során kiállításra kerülő pénztárbizonylatokon az adott tétel milyen jogcímen kerüljön feltüntetésre.

A pénzforgalmi elszámolással és egyéb törvényi változásokhoz kapcsolódó funkciókkal kapcsolatos részletes leírásokat az alábbi bejegyzéseinkben olvashatnak:

Házipénztár és bank kezeléséhez kapcsolódó rendszerbeállítások »

Új részleg- és munkaszám rögzítési lehetősége a bizonylatkiállító ablakokról indítva

Az adatrögzítést és bizonylatkiállítást gyorsítja, hogy mostantól a részleg- és munkaszám mezők melletti „+” jel segítségével, szükség esetén új elemet rögzíthetnek az érintet törzsekbe, közvetlenül a bizonylatkiállító ablakról indítva.



Hasznos volt az információ?
info



Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
info

Kapcsolódó bejegyzések