Verziótájékoztató – Megjelenési dátum: 2011. december 20.
A 2011. évi CLVI. törvény rendelkezése alapján, az Áfa tv. 82. § (1) bekezdésének változása szerint, 2012. január 1-jétől 27%-os Áfa kulcs kerül bevezetésre.
A gazdasági események teljes körű dokumentálása érdekében, ezt megelőzően is szükséges lehet az új Áfa kulcs használata (például folyamatos teljesítésű számlák kiállításakor).
Ennek megfelelően programunkban, a Karbantartás/Beállítások/Cégfüggő beállítások/Áfa kulcsok törzs kibővítésre került, a 27%-os Áfa kulccsal és így a 27 %-os Áfa kulcs kiválasztására is lehetőség nyílik.
Előleg kezelése az Áfa törvény változásával összefüggésben
Az Áfa tv. 57. § értelmében a részteljesítés is teljesítés, ezért a 2012.01.01. előtt kiállított, de 2012.01.01 után felhasznált még 25 %-os előleg után eső értékesítés már megfizetett része után 25% – fennmaradó része után 27% az Áfát kell fizetni.
Ennek megfelelően, a 2012. január 1-je utáni teljesítési dátummal kiállított, 27 %-os Áfás értékesítést tartalmazó végszámlákban felhasznált, 25 %-os Áfa tartalmú előleg nettó, vagy bruttó alapon történő szétosztását, a program beépített funkcióval támogatja.
Az előleg Áfa törvény változással kapcsolatos kezeléséről, olvassák el tudásbázis képernyőképekkel bővített leírását:
Előlegfelhasználás, Áfa kulcs változása esetén
Főképernyő extrák (Paraméterezhető grafikonok, Böngésző, Számológép)
A Kulcs-Ügyvitel rendszerben a felhasználók kényelmes, gyors munkáját segítik, a főképernyőre elhelyezhető, szabadon paraméterezhető extra ablakok. Legyen az egy weboldal, vagy grafikon, vagy számológép, amit látni kívánunk munkánk során, az extrák ezt mind könnyedén biztosítják.
Az extrák kezelésével kapcsolatosan, olvassák el tudásbázis képernyőképekkel bővített leírását:
Új verziónk fejlesztésének köszönhetően, a Kulcs-Ügyvitel rendszerben az e-számla és EDI megoldásokon kívül a távnyomtatás (NAV állásfoglalással elfogadott megoldás) segítségével is megvalósítható az, hogy értékesítési bizonylatainkat elektronikus úton, egyszerűen, hatékonyan és biztonságosan eljuttassuk partnereinkhez.
A Távnyomtatás aktiválásáról, beállításáról és a bizonylatok kezeléséről, a Kulcs-Ügyvitel tudásbázisában olvashatnak részletesen:
Távnyomtatás kezdő lépések – aktiválás , Távnyomtatás készítése , Távbizonylatok kezelése ügyfeleinknél , Távbizonylatok kezelése
A pénztárgépes kapcsolat kitűnő lehetőség, az értékesítés komplex kezelésére. A gyorsabb, pontosabb feldolgozás hatékonyabb bevételszerzést jelent.
A Kulcs-Ügyvitel maximálisan biztosítja Önnek az ügyviteli alapot, a pénztárgépes értékesítés törvényi szabályozásnak megfelelő működéséhez. Ezen kívül, a technikai háttér megteremtésében is támogatást biztosítunk.
A pénztárgépes értékesítési folyamat legfontosabb előnyeiről és működéséről, az alábbi oldalakon olvashat:
Pénztárgépes értékesítés előnyei , A pénztárgépes értékesítés törvényi hátteréről , Támogatott pénztárgép típusok, és üzembe helyezésük , Samsung ER-420M pénzárgépek kezelése , Micra Eco MAX pénztárgép kezelése , Pénztárgépes nyugták listája , Pénztárgépes nyugta utólagos kiállítása , Pénztárgépes nyugta kiszámlázása , Egyedi termékszabályok , Forgalmi gyűjtő , Pénztáros , Kassza
Webáruház funkcionális és vizuális testre szabása
A Kulcs-Ügyvitel segítségével, pillanatok alatt saját webáruházban értékesítheti termékeit. Az egyedi értékesítési folyamatok rugalmas kiszolgálása érdekében a webáruház beállítási lehetőségei folyamatosan bővülnek.
Új verziónk – többek között – a bannereket, a kategorizálás megjelenítését, a visszaigazoló e-mail tartalmát érintő beállítási lehetőségek bővülését, valamint a regisztrációs, illetve regisztráció nélküli vásárlási folyamat közti választási opciót tartalmazzák.
Részletesen, a webáruház adminisztrációs lehetőségeinek változásáról tudásbázisunk bejegyzéseiben olvashatnak:
Webáruházhoz kapcsolódó webes adminisztrációs felület használata , Webáruház szinkronizálási folyamatok
Termékek Áfa kulcsának frissítése
A törvényi változás hatálya alá eső termékek Áfa kulcsának változtatását programunk automatizált átállítási funkcióval segíti.
A termékek 25%-os Áfa kulcsának 27%-os Áfa kulcsra történő automatizált átállításáról, tudásbázisunk kapcsolódó bejegyzésében olvashatnak:
Termékek Áfa kulcsának frissítése
Nyitott bizonylatok Áfa kulcsának frissítése
A törvényi változás hatálya alá eső termékek Áfa kulcsának változtatása miatt, programunk automatizált átállítási funkcióval segíti nyitott bizonylataink Áfa kulcsainak frissítését is.
A nyitott bizonylatok 25%-os Áfa kulcsának 27%-os Áfa kulcsra történő automatizált átállításáról, tudásbázisunk kapcsolódó bejegyzésében olvashatnak:
Nyitott bizonylatok (Árajánlatok, Vevői rendelések, Díjbekérők) Áfa kulcsának frissítése
A Kulcs-Ügyvitel rendszerben elérhető szolgáltatások (Pénztárgép, Mobilportál, Webáruház) kezelését, elindítását, majd állapotuk ellenőrzését segíti a Kulcs-Ügyvitel Szolgáltatás Manager alkalmazás. Működéséről tudásbázisunkban olvashatnak: