Kulcs-Ügyvitel Tudásbázis » Termékszám karbantartást végző segédprogram üzenetei
Nyomtatás Nyomtatás
Küldés e-mailben Küldés e-mailben

Termékszám karbantartást végző segédprogram üzenetei

A Kulcs szoftverek egyedi azonosítására szolgáló termékszámok karbantartását végző segédprogram megújult.

A hatékonyabb azonosítás érdekében a termékszámok ezentúl rendelkezni fognak egy egyedi aktiváló kulccsal. Az új termékszámok aktiválása aktív internetkapcsolat esetén automatikus megtörténik a program indításakor, abban az esetben, ha az adott termékszámhoz még nem történt aktiválás.

Az alábbi leírásban olvashat a lehetséges üzeneteiről.

2017-11-28_15h18_19

Termék aktiváló kulcs lejárt

A termékszámhoz tárolt aktiváló kulcs lejárt.

Kulcs-Ügyvitel program használata esetén korlátozott üzemmódban minden esetben ezzel az üzenettel indul a szoftver.

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h19_25

Szerződés lejárt

Az adott termékszámhoz kapcsolódó szerződés lejárt.

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Terméktámogatási csoportunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h20_02

Termékszám nem egyezik a korábban megadott termékszámmal

Az aktiválás ellenőrzésé során használt termékszám, nem egyezik az adatbázisba tárolt aktiváló kulcsban lévő termékszámmal.

Kérjük készítsen egy adatmentést a problémás cégből és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén, hogy kivizsgálhassuk a problémát.

 

2017-11-28_15h20_34

Adatbázis rendszer azonosító (GUID) nem egyezik

Az aktiválás ellenőrzésekor a megadott adatbázis azonosítója nem egyezik a termékszámhoz tartozó aktiváló kulcsban lévő azonosítóval.

Kérjük készítsen egy adatmentést a problémás cégből és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén, hogy kivizsgálhassuk a problémát.

 

2017-11-28_15h22_03

Hardverazonosító nem egyezik

Az adatbázist tároló központi gép (szerver) hardverazonosítója és az aktiváló kulcs hardverazonosítója nem egyezik. Ez akkor fordulhat elő, ha megváltozik az adatbázist tároló gép (szerver) hardverkörnyezete, vagy egy másik gépre helyezték át az adatbázist, ahol az nem volt aktiválva.

Amennyiben a továbbiakban csak az új gépen kívánják használni a Kulcs szoftvert, a korábbi gépen szükséges a szoftver deaktiválása. A termékszám aktiválása a program indításával valósul meg, így deaktiválást követően csak az új gépen indítsa el a szoftvert, így biztosítva a sikeres aktiválást. A sikeres aktiválást követően a megszokott módon használhatja tovább Kulcs szoftverét.

Ha nem kivitelezhető a leírásnak megfelelően a deaktiválás, kérje Ügyfélszolgálatunk segítségét az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

Amennyiben szeretné nem hálózatos üzemmódban, több gépen is használni Kulcs szoftverét, kérjük vegye fel a kapcsolatot Terméktámogatási csoportunkkal a honlapunkon található elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h22_53

Digitális aláírás ellenőrzése sikertelen (6/7/95)

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén és diktálja be a zárójelben megadott hibakód értékét.

 

2017-11-28_15h23_23

Szerver IP címe hiányzik

Nem sikerült megállapítani az adatbázist tároló központi gép (szerver) IP-címét, vélhetően hálózati probléma miatt.

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén és kérje Szakértőink távasztalos segítségét.

 

2017-11-28_15h23_51

Kulcs-Manager Szolgáltatás válasza nem megfelelő

A Kulcs-Manager Service szolgáltatás nem fut vagy nem elérhető.

Az adatbázist tároló központi gépen (szerver) ellenőrizze a Windows Szolgáltatások menüpont alatt a Kulcs-Manager Service szolgáltatás futását. Szükség esetén indítsa el/újra a szolgáltatást. A probléma újbóli jelentkezésének elkerüléséhez kérjük állítsa be a szolgáltatás indításának típusát automatikusra.

Ellenőrizze a tűzfal beállításainál a 4129-es port engedélyezését.

Vizsgálja meg, hogy az alkalmazást futtató számítógépek (kliens) elérik-e az adatbázist tároló központi gépet (szerver) a 4129-es porton.

További segítségért kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h24_22

Kulcs-Manager Szolgáltatás válasza nem megfelelő

A Kulcs-Manager szolgáltatás nem tudta visszaadni a futtató számítógép hardverazonosítóját.

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h24_51

Szerződés le fog járni 2 héten belül

A szerződés le fog járni 2 hét múlva.

Kérjük szerződése meghosszabbításával kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot Terméktámogatási csoportunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h25_17

Szerver Rendszerdátuma nem megfelelő

A Kulcs-Manager szolgáltatás nem tudta visszaadni a futtató számítógép rendszer idejét.

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h26_33

Szerver rendszerdátuma eltérő

Az adatbázist tároló központi gép (szerver) és az alkalmazást futtató számítógép (kliens) rendszer ideje eltér. Kérjük ellenőrizze a két gépen beállított rendszer idő egységességét. Eltérés esetén állítsa be a helyes dátumot/időt.

Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h27_13

Termékszám letiltásra került

A termékszámot központilag letiltottuk.

A letiltás okával és feloldásával kapcsolatban kérjük vegye fel a kapcsolatot Terméktámogatási csoportunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h30_32

Kulcs Manager szolgáltatás nem elérhető vagy nem fut

A Kulcs-Manager Service szolgáltatás nem fut vagy nem elérhető.

Az adatbázist tároló központi gépen (szerver) ellenőrizze a Windows Szolgáltatások menüpont alatt a Kulcs-Manager Service szolgáltatás futását. Indítsa el/újra a szolgáltatást. A probléma újbóli jelentkezésének elkerüléséhez kérjük állítsa be a szolgáltatás indításának típusát automatikusra.

Ellenőrizze a tűzfal beállításainál a 4129-es port engedélyezését.

Vizsgálja meg, hogy az alkalmazást futtató számítógép(ek) (kliens) elérik-e az adatbázist tároló központi gépet (szerver) a 4129-es porton.

További segítségért kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h31_08

Titkosítási hiba

Az adatbázist tároló központi gép (szerver) hardverazonosítója és az aktiváló kulcs hardverazonosítója nem egyezik. Ez akkor fordulhat elő, ha megváltozik az adatbázist tároló gép (szerver) hardverkörnyezete, vagy egy másik gépre helyezték át az adatbázist, ahol az nem volt aktiválva.

Amennyiben a továbbiakban csak az új gépen kívánják használni a Kulcs szoftvert, a korábbi gépen szükséges a szoftver deaktiválása. A termékszám aktiválása a program indításával valósul meg, így deaktiválást követően csak az új gépen indítsa el a szoftvert, így biztosítva a sikeres aktiválást. A sikeres aktiválást követően a megszokott módon használhatja tovább Kulcs szoftverét.

Ha nem kivitelezhető a leírásnak megfelelően a deaktiválás, kérje Ügyfélszolgálatunk segítségét az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

Amennyiben szeretné nem hálózatos üzemmódban, több gépen is használni Kulcs szoftverét, kérjük vegye fel a kapcsolatot Terméktámogatási csoportunkkal a honlapunkon található elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h31_38

Az aktiváló kulcs felépítése nem megfelelő

Kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h32_03

Nem várt probléma lépett fel

Kérjük készítsen egy adatmentést a problémás cégből és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén, hogy kivizsgálhassuk a problémát.

 

2017-11-28_15h32_27

A termékszám aktiválása sikertelen

Kérjük készítsen egy adatmentést a problémás cégből és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén, hogy kivizsgálhassuk a problémát.

 

2017-11-28_15h32_52

A termékszám deaktiválása sikertelen

Kérjük készítsen egy adatmentést a problémás cégből és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén, hogy kivizsgálhassuk a problémát.

 

2017-11-28_15h33_16

A termékszám cseréje sikertelen

Kérjük készítsen egy adatmentést a problémás cégből és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén, hogy kivizsgálhassuk a problémát.

 

2017-11-28_15h33_40

Az aktiválókulcs frissítése sikertelen

Kérjük készítsen egy adatmentést a problémás cégből és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén, hogy kivizsgálhassuk a problémát.

 

2017-11-28_15h34_21

A termékszám cseréje tiltott

Kérjük ellenőrizze a megadott termékszámot. Az Outleten vásárolt szoftver termékszáma csak és kizárólag új cégnél (adatbázisban) aktiválhatók, nem cserélhetők le egy már meglévő adatbázison.

Szakértői szolgáltatás keretein belül van lehetőség az új adatbázisba, egy már meglévő törzsadatainak átvételére.

Ez ügyben kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

Nem Outleten vásárolt szoftverek termékszáma esetén, amennyiben a termékszám cseréje sikertelen, ellenőrizze, hogy a cserénél megadott termékszám nem került-e másik gépen már beaktiválásra. Ez esetben a csere előtt deaktiválásra van szükség. A deaktiválást követően az újbóli belépés után már sikeres lesz csere.

További segítségért kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

Amennyiben szeretné nem hálózatos üzemmódban, több gépen is használni Kulcs szoftverét, kérjük vegye fel a kapcsolatot Terméktámogatási csoportunkkal a honlapunkon található elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h34_52

A termékszám az engedélyezettnél többször lett felhasználva

Az adatbázist tároló központi gép (szerver) hardverazonosítója és az aktiváló kulcs hardverazonosítója nem egyezik. Ez akkor fordulhat elő, ha megváltozik az adatbázist tároló gép (szerver) hardverkörnyezete, vagy egy másik gépre helyezték át az adatbázist, ahol az nem volt aktiválva.

Amennyiben a továbbiakban csak az új gépen kívánják használni a Kulcs szoftvert, a korábbi gépen szükséges a szoftver deaktiválása. A termékszám aktiválása a program indításával valósul meg, így deaktiválást követően csak az új gépen indítsa el a szoftvert, így biztosítva a sikeres aktiválást. A sikeres aktiválást követően a megszokott módon használhatja tovább Kulcs szoftverét.

Ha nem kivitelezhető a leírásnak megfelelően a deaktiválás, kérje Ügyfélszolgálatunk segítségét az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén.

Amennyiben szeretné nem hálózatos üzemmódban, több gépen is használni Kulcs szoftverét, kérjük vegye fel a kapcsolatot Terméktámogatási csoportunkkal a honlapunkon található elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h35_27

Az adattáblák frissítése sikertelen

Kérjük ellenőrizze, hogy a legfrissebb programverzióval rendelkezik.

Amennyiben nincs terméktámogatása és régi verzióval rendelkezik, verziópótláshoz kérje Szakértőink segítségét és vegye fel a kapcsolatot Terméktámogatási csoportunkkal a honlapunkon található elérhetőségek egyikén.

 

2017-11-28_15h35_56

Termékszám dekódolása sikertelen

Kérjük készítsen egy adatmentést a problémás cégből és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén, hogy kivizsgálhassuk a problémát.

 

2017-11-28_15h36_22

Aktiválókulcs dekódolása sikertelen

Kérjük készítsen egy adatmentést a problémás cégből és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az üzenetben megadott elérhetőségek egyikén, hogy kivizsgálhassuk a problémát.