Extra naptárkezelő modul működése
Funkcionális összefoglalás
A modul lehetőséget biztosít erőforrások (helyek, eszközök) eseményhez rendelésére, ezzel biztosítja azok foglaltsági adatainak nyilvántartását is. Ezen kívül az egyes naptárban rögzített eseményekhez emlékeztető, ismétlődő emlékeztető is kapcsolható. A bővített naptárkezelés része a csoportosított naptárnézet elérhetősége. Ez biztosítja – többek között – az egyes erőforrások foglaltsági adatainak áttekinthető megjelenítését.
Bevezetési feltételek
Hardverigény: Kulcs-Ügyvitel termékcsalád rendszerigénye
Szoftverigény: Kulcs-Ügyvitel Prémium, vagy Kulcs Számla és Készlet Prémium, vagy Kulcs Számla és Készlet Perfekt
Szolgáltatási igény: A modul aktiválása és paraméterezése a rendelkezésre álló felhasználói dokumentációk alapján könnyen elvégezhető. Ettől függetlenül használatához ajánlott a Kulcs-Soft szakembereinek oktatását igénybe venni a munka megkezdése előtt, a modul működéséről.
Felhasználó számára biztosított dokumentáció
A kiegészítő modul kezelésének leírása megtalálható a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád online Tudásbázisán.
Modul kezelése
A modul megvásárlásakor kapott termékszám aktiválása után és a szükséges előkészítő paraméterezés lebonyolítása után az extra naptár funkciói a felhasználók rendelkezésére állnak.
Az Ügyfélkezelés/Naptár menüpontban vihetünk fel új emlékeztetőket. Az emlékeztetők rögzítése közben lehetőségünk van új Helyiségeket valamint Eszközöket rögzíteni.
Ezeket a későbbiekben a Karbantartás/Törzsadatok menüpontban a Csoportmunka menüpontban kezelhetjük.
Az emlékeztetőket igény szerint beállíthatjuk, hogy meghatározott időközönként ismétlődjenek.
A felrögzített emlékeztetőket a naptárban csoportosíthatjuk erőforrásra, vagy dátumra.