Barátkozzon velünk a Facebook-on!
Ügyfélszolgálat: 061-336-5322 | 
ugyfelszolgalat@kulcs-soft.hu
http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/kulcsugyvitel/

Verziótájékoztató – Megjelenési dátum: 2012. május 10.

Bejegyzés nyomtatása Bejegyzés nyomtatása

Másodlagos pénznem beállítása »
Új! Bankbizonylatok kezelése – Pénzügy »
Házipénztár kezeléssel összefüggő fejlesztések »
Főkönyvi feladás fejlesztései »
Bizonylat tételeinek szerkesztését érintő változások »
Webáruház működését érintő fejlesztések »
Főképernyő extra funkcióinak bővülése »
Egyéb fejlesztések »

Másodlagos pénznem beállítása

A Karbantartás / Rendszerbeállítások / Általános pont Alapértelmezett adatok beállítása részen választható ki, hogy milyen pénznemben kerüljön megjelenítésre a bizonylat Áfa tartalma, a nem alapértelmezett pénznemben kiállított számlák esetében. A másodlagos pénznem magyar illetőségű cégek esetében a forint (HUF).

A másodlagos pénznemről és beállításáról részletesen kapcsolódó bejegyzéseinkben olvashatnak:

Alapértelmezett adatok beállítása >>, Másodlagos pénznem >>

Új! – Bankbizonylatok kezelése

A Kulcs-Ügyvitel új verziójában a Pénzügy modul lehetőséget biztosít a házipénztár bizonylatok kezelésén kívül a bankbizonylatok kezelésére is.

A szükséges törzsek kialakításáról, a bankbizonylatokhoz kapcsolódó listákról és funkciókról kapcsolódó blogbejegyzéseinkben olvashatnak részletesen.

Bankbizonylatok kezelésének beállítása >>, Új bankszámla (devizás bankszámla) nyitása >>, Új bankbizonylat rögzítése >>, Bankbizonylatok listája, kezelése >>, Kiegyenlítés kezelési lehetőségek >>, Pénzügyi riportok >>

Házipénztár kezeléssel összefüggő fejlesztések

Jelentős fejlesztések készültek el a program Pénzügy moduljában, a házipénztár bizonylatokkal kapcsolatos paraméterezési lehetőségek és funkciók tekintetében.

Az összes házipénztár kezeléssel összefüggő rendszerbeállítás a Karbantartás/ Rendszerbeállítások pont Házipénztár és bank fülére került át. A házipénztár kezeléssel összefüggő már elvégzett beállítások – a munkatársakhoz adatlapjukon alapértelmezettként kijelölt pénztárak – a frissítés során természetesen továbbra is érvényben maradnak.

Fontos! A cégen belüli Pénzkészlet érték számítási módszert – mivel ez egy teljesen új beállítási opció -, a frissítés feltelepítése után feltétlenül válasszuk ki a Karbantartás/ Rendszerbeállítások pont Házipénztár és bank fülén.

A házipénztár bizonylatok törzsadataival, listáival, riportjaival, valamint kezelésével kapcsolatos újdonságokról kapcsolódó bejegyzéseinkben olvashatnak részletesen.

Pénztárbizonylatok kezelésének beállítása >>, Új pénztár (valutapénztár) nyitása >>, Új pénztárbizonylat kiállítása >>, Pénztárbizonylatok listája >>, Kiegyenlítés kezelési lehetőségek >>, Pénzügyi riportok >>

Főkönyvi feladás fejlesztései

A főkönyvi feladások lekönyvelését nagymértékben gyorsítja a paraméterezési lehetőségek bővülése. A számlák és kiegyenlítéseik mellett, a házipénztár és bankbizonylatok, valamint a speciálisan könyvelendő áfa tételek, különbözetek könyveléséhez szükséges főkönyvi számlaszámok megadására is lehetőség nyílt.

Külön figyelmet kell fordítani a számlák kiegyenlítő bizonylatai (házipénztár és bankbizonylatok) feladásának paraméterezésére.

Figyelem! Előző programverzióinkban csak a számlákhoz – azonnali kiegyenlítésként – kapcsolódó házipénztár bizonylatok kerültek feladásra. A frissítő verzió feltelepítésekor automatikusan létrejön egy feladási fájl, amely a már feladott időszakok házipénztár bizonylatait tartalmazza. Ez biztosítja, hogy az új feladási lehetőségeknek és beállításoknak megfelelően kerüljön kontírozásra minden olyan házipénztár bizonylat és bankbizonylat, melyek a még nem feladott időszakban kerültek kiállításra, azaz, melyekből az új verzióban készíti el a feladási fájlt.

Fontos! Amennyiben a frissítő verzió feltelepítésekor automatikusan elkészült feladási fájlt letörli, a már feladott időszakra vonatkozó házipénztár bizonylatok feladásra várakozó státuszba kerülnek. Kérjük, emiatt körültekintően járjon el, mert ez a már feladott kiegyenlítések ismételt (dupla) feladásához vezethetnek.

A feladásban érintett bizonylatok listáiban megjelent egy új fül, a Könyvelés. Itt láthatóak a bizonylathoz kapcsolódó könyvelési tételek.

Főkönyvi számok beállítási lehetőségei >>, Főkönyvi feladási fájl elkészítése >>

Bizonylat tételeinek szerkesztését érintő változások

Átalakításra került a bizonylatok tételszerkesztő ablaka. A szerkezeti módosítások nagyban támogatják a gyorsabb tételrögzítést.

A bizonylatkiállítás során megadható a Megjelenítendő terméknév. Természetesen a készletmozgás a kiválasztott termékhez kapcsolódik abban az esetben is, ha a bizonylatokon megjelenített terméknév eltér a törzsben szereplőtől.

A pontosabb feldolgozást segíti elő, hogy tételszerkesztés közben látható az adott termékhez rögzített kép.

Webáruház

A Kulcs-Ügyvitel webáruházának adminisztrációs felületén a Beállítások pontban Optimalizált webhely URL hozható létre, valamint ennek segítségével a Google Analytics kapcsolat is kialakítható.

Emellett a webáruházba átadásra kerül a szinkronizálásra beállított raktár aktuális készletinformációja. Ennek megjelenítéséhez szintén a webáruház adminisztrációs felületén a Raktári mennyiségek megjelenítése részen találhatjuk meg az új beállítási lehetőséget.

A webáruház fejlesztésével összefüggésben részletesen a kapcsolódó tudásbázis bejegyzésben olvashatnak.

Webáruház adminisztrációs felület >>

Főképernyő extra funkcióinak bővülése

A felhasználók kényelmes, gyors munkáját segítik a főképernyőn megjeleníthető, szabadon paraméterezhető extra ablakok.

Legfrissebb programverziónkban a weboldal, grafikon, számológép típusú elemek mellett már Google kereső, bérkalkulátor, termék- és ügyfél gyorskereső ablak, teendő lista és hírfal ablakok is elhelyezhetőek a Kulcs-Ügyvitel főképernyőjére. Ezek a képernyő elemek az adott felhasználóhoz kötötten kerülnek eltárolásra, így minden felhasználó a saját igényeinek megfelelő extra ablakokat érheti el a főképernyőn.

Az extra felületi elemek létrehozásáról és paraméterezéséről kapcsolódó blogbejegyzésünkben olvashatnak részletesen.

Főképernyő extrák >>

Egyéb fejlesztések

Több területet érintenek az alábbiakban felsorolt fejlesztések, melyekről a kapcsolódó blogbejegyzésekben olvashatnak részletesen.

  • Az Egységár érvényességét – ami 100%-os árszorzós árként paraméterezhető a Törzsadatok közt – is be lehet állítani ügyfélre, ügyfélcsoportra, termékre, termékcsoportra vonatkozóan.
  • A Rendszerbeállítások menüpontban, az Általános fül Alapértelmezett adatok részén kikapcsolható a munkaszám és a részlegszám használata.

Kapcsolódó bejegyzések: Árszorzók >>, Alapértelmezett adatok megadása >>


Hasznos volt az információ?
info



Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
info

Kapcsolódó bejegyzések