Pénztárgépes nyugta utólagos kiállítása
Amennyiben pénztárgépes kapcsolatot működtetünk, előfordulhat, hogy értékesítés során nem sikerül – pl. kommunikációs hiba, hardver probléma folytán – a pénztárgéppel kiállított bizonylat átvétele a Kulcs-Ügyvitel programba.
Ilyen esetekben pótolható a nyugta regisztrációja. Az Értékesítés menü Pénztárgépes nyugták menüpontban lehetőségünk van nyugtakiállításra.
A Pénztárgépes nyugták listája felett elérhető listafunkciók között található Új ikonra kattintva, a nyugta felviteli adatlapra jutunk.
A pontos nyilvántartás érdekében, fordítsunk figyelmet, a Bizonylatszám pontos rögzítésére (a hiányzó pénztárgépes nyugta alapján), valamint a felvitt fejléc és tételadatok helyességére .
Mentés után, az elkészített bizonylat további kezelésére, például kiszámlázására, a Pénztárgépes nyugták listájában van lehetőség.
A pénztárgépes értékesítés következő lépése:
Pénztárgépes nyugta kiszámlázása » |