- Készletnyilvántartó program - http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/keszletnyilvantarto -

Milyen CRM-hez kacsolható és ügyfélhez rendelhető csoportosítási beállítások vannak a programban és hol érem el őket?

A cikk 2008. március 12. szerda @ 16:12 készült és az alábbi kategóriákban jelent meg: Programhasználat, Ügyfélkezelés (CRM) |

A Karbantartás/CRM beállítása pontban adhatjuk meg, az alábbiakban részletezett ügyfél csoportosítási kategóriákat és a kategóriák értékeit.
Ügyfél csoportok
Három féle szabadon beállítható rendezési szempont, melynek nevét és értékeit mi határozhatjuk meg. Így lehetőség van teljesen egyedi szempontok szerint besorolni partnereinket.
Tevékenységi körök
A vállalkozások alapvető és egységes besorolási szempontja a tevékenységi kör meghatározása. Minden ügyfélhez rendelhető egy tevékenységi kör és az ahhoz tartozó TEÁOR szám.
Ügyintéző típus
Jelentős információ az ügyfélnél elérhető ügyintézők besorolása, beosztása. Az üzleti kommunikációt és a személyes kontaktust is megkönnyíti, ha a megfelelő titulust használjuk az azt megkívánó helyzetekben.
Elégedettség
Fontos, hogy a rendelkezésre álló információk alapján a partnerrel folytatott kapcsolatunk minőségét meghatározhassuk.
Kapcsolat forrása
Főleg marketing szempontból nyújt segítséget, ha ismerjük vevőink összetételét az első kapcsolatfelvétel forrása szerint. Kiválaszthatjuk azt is, milyen közegben történt ennek létesítése.


A cikk közvetlen címe:: http://tudasbazis.kulcs-soft.hu/keszletnyilvantarto/?p=64

Copyright 2010 KULCS-SOFT Számítástechnika Nyrt. - Készletnyilvántartó program Tudásbázis